Facebook'ta cinsiyet değiştirme nasıl yapılır?

Facebook birçok ayarı, birçok özelliği barındırıyor. Bunlardan biri de cinsiyet değiştirme. Çoğu sitede bulunmayan bir özelliktir bu. Siteler kişiyi üye olduğu cinsiyetiyle kabul eder ve cinsiyet değiştirmeye kapatır ayarları. Facebook'ta da böyleydi fakat artık tek seferliğine bunu değiştirmek mümkün. İster kayıt olurken yanlış cinsiyet seçmiş olun, isterseniz cinsiyet değişikliğinizi facebook'a yansıtmayı isteyin. Her ihtimalde tek seferlik cinsiyet değiştirme ayarını yapmanız mümkün.

Bunun için profilinizden "hakkında" yazan yere tıklayın. Aşağıya doğru inip temel bilgilerden düzenle diyin. Cinsiyet bu alandan değiştirilebilir. İşlemi yaptıktan sonra kaydet demeyi unutmayın.

Yorumlar

  1. sağol kardeş yardımın için sana çok teşekür diyorum

    YanıtlaSil
  2. Benim facebook ta doğum günü gözükmüyo

    YanıtlaSil
  3. Ya benim profilim o deyil

    YanıtlaSil
  4. Feceyi yeni kurdum cinseti degiştiremiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazmak için "yorumlama biçimi" bölümünden bir tanesini seçin. Dilerseniz sadece adınızı, dilerseniz google hesabınızı ya da dilerseniz adınız görünmeyecek şekilde "anonim" bölümünü seçerek yorum yazabilirsiniz.