Facebook'ta grup ve sayfalardan nasıl çıkılır?

Facebook'ta milyonlarca sayfa ve grup var. Bunlardan bazılarına kendi isteğimizle katılırken bazılarına istemsiz bir şekilde katılabiliyoruz. İsteğimiz dışında beğendiğimiz ya da katıldığımız gruplar hesabımıza bulaşmış bir virüsle olabileceği gibi akıllı telefonlardan yanlışlıkla dokunmayla da olabilir. Eğer bir grup veya sayfadan ayrılma kararı aldıysanız aşağıdaki işlemlerle bunu yapabilirsiniz.

Bir sayfadan ayrılmak istiyorsanız yani beğeniden vazgeçmek istiyorsanız beğendiğiniz sayfaya girin ve beğendin butonunda mouseunuzu bekletin, çıkan seçeneklerden beğenmekten vazgeç'i tıkladığınızda sayfadan çıkmış olursunuz, yani sayfa üyeliğiniz sona ermiş olur. İstediğiniz zaman tekrar o sayfayı beğenebilirsiniz.


Şimdi de facebook gruplarından ayrılma işlemi nasıl yapılır görelim. Eklendiğiniz ya da dahil olduğunuz facebook grubunu açınız. Arama kutucuğuna grubun isminin birkaç harfini yazmanız yeterlidir. Eğer halen üyeyseniz hemen çıkacaktır. Gruba tıklayın ve sağda Grup kur yazan yazının hemen yanındaki simgeye tıklayıp "gruptan ayrıl" diyin.



Bu işlemi yaptığınızda açık veya kapalı olan gruptan üyeliğinizi sonlandırmış olursunuz. Ayrıl dediğinizde açılacak ekranda isterseniz bundan sonra beni bu gruba kimse dahil etmesin seçeneğini işaretleyebilirsiniz.




Yorumlar

  1. Cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için ben grupların tamamından tek seferde çıkabileceğim bir seçenek arıyorum

    YanıtlaSil
  3. Arkadaş olduğum kişi beni eklemiş. Mod falan yapmış bide sayfada küfürlü paylaşımlar yaptı. Az daha facem gidiyodu. Allahtan onun ki kapandı neyse farkettim ki hâlâ grupla bağlantım var ayrılmaya çalışıyorum dediğiniz şeyi bulamadım. Eklendiğim sayfayıda beğenmedim sadece çıkmaya çalışıyorum yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Yazılanları yaptım ama haber kaynağında grupta paylaşımları görmeye devam ediyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazmak için "yorumlama biçimi" bölümünden bir tanesini seçin. Dilerseniz sadece adınızı, dilerseniz google hesabınızı ya da dilerseniz adınız görünmeyecek şekilde "anonim" bölümünü seçerek yorum yazabilirsiniz.